کد خبر 686772
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

ملی‌پوش المپیکی تیراندازی ایران می‌گوید چون شرایط تمرینی مناسب نبوده نمی‌توان انتظار داشته باشیم اتفاق خاصی در مسابقات جهانی رخ دهد.

الهه احمدی: شرایط تمرین تیراندازی وخیم است به گزارش مشرق، الهه احمدی درباره شرایط تمرینی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی هند، اظهار داشت: من قبلا قرار بود در یک ماده در این مسابقات شرکت کنم، اما با توجه به محدودیت اعزام قرار شد در تفنگ سه وضعیت هم شرکت کنم.

وی افزود: چون در المپیک در تفنگ سه وضعیت تیر نزدم از 2 ماه قبل از المپیک تا الان تمرینی در این ماده نداشتم. یک هفته است که تمریناتم را در این ماده شروع کرده‌ام. ما 3-2 روز تمرین خفیف داریم، اما به دلیل کمبود فشنگ تمرینات جدی پیگیری نشده است. من بعد از المپیک بیشتر روی آمادگی بدنی و بدنسازی تمرین می‌کردم.

ملی‌پوش تیراندازی ایران در ادامه در پاسخ به این سوال که مسابقات هند را چطور می‌بینید، عنوان کرد: حضور در مسابقات مهم است و آمادگی ورزشکار را بالا می‌برد، اما مسابقات جهانی مسابقه‌ای نیست که بگوییم قرار است اتفاق خاصی بیفتد. شرایط تمرینی ما عالی نبوده که انتظار داشته باشیم در مسابقات جهانی هند اتفاق خاصی رخ دهد.

احمدی گفت: برای حضور در بازی‌های آسیایی و بازی‌های المپیک قرار گرفتن در شرایط مسابقه مهم است، اما برای حضور در مسابقات جهانی باید شرایط تمرینی مناسب باشد. مسابقات جهانی هند یک مسابقه سرنوشت ساز نیست به همین دلیل مهمتر این بود که قبل از حضور شرایط تمرینی مناسب برگزار می‌شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه کسب نتایج خوب به دلیل حضور در شرایط تمرینی مناسب است، خاطرنشان کرد: وقتی شرایط تمرینی مناسب نباشد مسابقه دادن غیرمنطقی است. نمی‌دانم شاید قرار است شانس خودمان را امتحان کنیم. شاید هم قرار است این مسابقات استارتی برای مسابقات المپیک بعدی باشد در این صورت مسابقات جهانی رقابت‌های بدی نخواهد بود.

ملی‌‌پوش تفنگ ایران در پاسخ به این سوال که در نبود رئیس فدراسیون و اداره شدن آن توسط سرپرست شرایط را چطور می‌بینید، اظهار داشت: من با سرپرست فدراسیون صحبت کردم. او آمده که شرایط را بهتر کند. ما در زمان المپیک هم شرایط خوبی نداشتیم بنابراین چطور می‌توان انتظار داشت بعد از المپیک که تب و تاب مسابقات هم افتاده شرایط بهتر شود؟ شرایط قبل از المپیک هم وخیم بود و فدراسیون بدهی‌های زیادی داشت حالا سرپرست آمده و تلاش می‌کند شرایط را بهتر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس